Demam...Kuatkan semangatku

DAH DEMAM???

Huhuhuhu…
Masuk tahun baru 2011…ni 1st time aku demam tahun nieee…ingatkan antibody da kuat bila busy dngn macam2 keje nie..rupenye xjugak…bru jerk  2 3 hari heppi2 jumpe yg tersayang MY C.I.N.T.A…now…???dah xheppi da…badan nie da rase xlarat sgt2 dahhh..kalo boleh rase nak tido jerk…kepala ni usah cakaplahhh…berdenyut2…rase2 nk hentak2 jerk kat dinding tuhhh…takkan time2 camni plq migrain nak dtg…huhuhu…xnaklaaa..aku xkuat nk hadapi sumenyer serentak…2lakan…silap aku juga..mase sihat xpndai nk jge diri…main redah jerk..bile da xsehat nie..bru piker mcm2..huhuhu…CEPATLAH SEMBUH… ermmmm…bile da xsehat ni mule la kepale otak ni piker nak balik umah jerk.. nk duk dekat ngn ibu n abah…mesti ibu masakkan makanan yng best2 kn..??yela..anak kesayangan xsehat la katekan…MALANGNYA…aku di MELAKA…parent ku pula NUNG jauh di TERENGGANU…camner la nak balik…SO???Aku kene sabar jelaaa.hadapinyer dengan tenang n tabah…sedihnyeee…

2 MINGGU lepas MY C.I.N.T.A yang demam…ni aku pulak…bile die demam..aku yang risau..bila aku demam..die pulak yg risau…(agak2 kalo dapat jupe die lagi..aku dapat ok x dr demam nie erk???hihihi)…disebabkan xnak MY C.I.N.T.A risaukan aku..aku kenela jage diri..kene makan ubat n dapatlan rehat yg secukupnyer…hhuhuhuhu…

Baru jerk jap tadi MY C.I.N.T.A pesan...

Papa :mama jage diri tau…kuatkan semangat…jgn sedih2..nt okela tuh

Mama: ermmm…xde semangatla papa…nak makan pon xselera…tp kne makan 
juga sbb nk makan ubat..dahla ubat xsedap…xsukelaaa…

Papa : xpela..makan sket pon xpe..janji makan..jgn lupe makan ubat tau..jgn wt papa risau tau..papa syg mama sgt2…rindu mama sgt2 tau..muahhhhh…

Mama : huhuhu..yela papa…doakan mama cepat ok yer…mama pon syg n rindukan papa sgt2…

Papa : hah…camtulaaa SAYANG papa…jage diri tau..papa sentiasa da untuk mama k syg…muahhh

SOOOO…nowwww…kenela makan ubat..jage diri..cukup rehat n tido awal…nt MY C.I.N.T.A risau…xbestlaa cm2 kan sayang???

0 comments: